dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Lungová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:33:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:33:42Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21357
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá postoji dětí předškolního věku a vnímáním reklamy, která na děti působí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje reklamě a mediálnímu světu, psychologií a etikou reklamy, vlivem televize, rozhlasu a internetu na děti předškolního věku a právní ochranou diváka. V poslední kapitole je rozebrán vliv prostředí, rodiny, mateřské školy a vrstevníků. Cílem praktické části je pak prostřednictvím rozhovorů v ohniskových skupinách a jejich následné analýzy využívající prvky zakotvené teorie zjistit, jak děti předškolního věku vnímají reklamu, jak reagují na všudypřítomnost reklamy a co a jakým způsobem formuje jejich postoje k této problematice. |
cs |
dc.format |
79 s., přílohy 22 s. |
cs |
dc.format.extent |
2012216 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
dokumenty v MŠ
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
pre-school age childern
|
en |
dc.subject |
nursery
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
documents in nursery
|
en |
dc.subject |
advertisement and research
|
en |
dc.title |
Vnímání reklamy dětmi předškolního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Advertisement Perception of Pre-School Children |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Dissertation regards attitudes of children of pre-school age and how they perceive advertisements which are influencing them. Theoretical part is divided in three chapters. In Chapter I. there is description of development of pre-school child its stages kinetic emotional and social development. Chapter II. is dedicated to advertising and media industry: psychology and ethics of advertisement, influence of television radio and Internet on pre- school children and law protection of viewer. In last Chapter is analyzed influence of family environment nursery and their peers. Target of practical part is to find out how are pre-school age children taking in advertisement, how they react to presence of advertising and how does it form their attitudes towards this issue. It was researched through discussion and interviews in targeted group and followed up by analysis using element sof enshried theory. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31872
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
local.subject |
vliv médií
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
media influence
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |