dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Goldscheidová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T04:46:45Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:35Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2136
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s. Spokojený zákazník je hlavním klíčem vedoucím k udržení postavení firmy na trhu a schopnosti zvítězit nad konkurencí. Práci jsem rozdělila na dvě hlavní oblasti. V teoretické části jsem pomocí literárních poznatků vymezila základní marketingové pojmy, strategický marketing, marketingový mix, informace a marketing, marketingový výzkum, marketingové analýzy, kupní chování spotřebitele a konkurenci. V analytické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků s FERONOU, a.s. a jejími konkurenty. Výsledky analyzuji a znázorňuji prostřednictvím tabulek a grafů. Výsledkem této bakalářské práce je vyhodnocení a porovnání spokojenosti zákazníků s firmou FERONA, a.s. a jejími konkurenty. Dále se snažím navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti zákazníků a doporučení implementace jeho postupu. Firmě navrhuji mé poznatky realizovat v praxi. |
cs |
dc.format |
62 s., 7 s. příloh (dotazník) |
cs |
dc.format.extent |
864014 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
trade
|
en |
dc.title |
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
FERONA a.s.'s Customer Satisfaction Marketing Research |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2006-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of the satisfaction of customers of FERONA, a.s. A satisfied customer is a key leading to maintaining the company position on the market and ability to beat the competition. I divided the thesis into two sections. In the theoretical section I defined basic marketing concepts, strategic marketing, marketing mix, information and marketing, marketing research, marketing analysis, purchasing behaviour of consumers and competition based on literature search. In the analytic section I monitored the satisfaction of customers with FERONA, a.s. and with its competitors based on questionnaire investigation. I analysed the results and represented them in tables and graphs. The result of this thesis is the evaluation and comparison the satisfaction of customers with FERONA, a.s. and with its competitors. Further, I tried to suggest a solution leading to the maximisation of customer satisfaction and recommendations for the implementation of its strategy. I suggest the company to realize my findings in practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3787
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|