Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Blažková, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-14T04:47:10Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:09Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2138
dc.description.abstract Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti. cs
dc.format 111 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 924901 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
dc.subject MArketingová strategie cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject poslání cs
dc.subject vize cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject SAZKA ARENA cs
dc.subject image cs
dc.subject VIP klient cs
dc.subject skybox cs
dc.subject klubové sedadlo cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject strategic planning en
dc.subject mission en
dc.subject vision en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject SAZKA ARENA en
dc.subject image en
dc.subject VIP client en
dc.subject skybox en
dc.subject club seat en
dc.title Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze cs
dc.title.alternative Analysis and project of the marketing strategy conception of SAZKA ARENA in Prague en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with specific needs of this venue. This thesis determines three fundamental areas that serve as pillars for construction of marketing strategy. In the last part of the thesis I elaborate on communication strategies for the three areas. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2700
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
blažková_2006_dp.pdfBlocked 903.2Kb PDF View/Open
blažková_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
blažková_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account