dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Blažková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T04:47:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2138
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti. |
cs |
dc.format |
111 s., 16 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
924901 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 |
|
dc.subject |
MArketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
poslání
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
SAZKA ARENA
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
VIP klient
|
cs |
dc.subject |
skybox
|
cs |
dc.subject |
klubové sedadlo
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
mission
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SAZKA ARENA
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
VIP client
|
en |
dc.subject |
skybox
|
en |
dc.subject |
club seat
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis and project of the marketing strategy conception of SAZKA ARENA in Prague |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with specific needs of this venue. This thesis determines three fundamental areas that serve as pillars for construction of marketing strategy. In the last part of the thesis I elaborate on communication strategies for the three areas. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2700
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|