Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o. |
Author: |
Žoch, Michal
|
Advisor: |
Krenar, Petr
|
Abstract:
|
Cílem bakalářská práce je zpracování návrhu optimálního nasazení komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o za účelem jejich zefektivnění a podpory marketingové komunikace v dané společnosti. V teoretické části jsou popsána východiska, která úzce souvisí s problematikou práce. V praktické části je nejprve krátce představena společnost TONDACH, Česká republika, s.r.o. a dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný stav vybraných komunikačních aktivit v této společnosti. Na základě vyhodnocení získaných dat je formulován návrh ke zlepšení dosavadní situace. V závěru práce je shrnut cíl práce a nástin možných rizik a opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21736
|
Date:
|
2012-03-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
28006
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account