Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krenar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Žoch, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T09:58:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T09:58:56Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21736
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářská práce je zpracování návrhu optimálního nasazení komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o za účelem jejich zefektivnění a podpory marketingové komunikace v dané společnosti. V teoretické části jsou popsána východiska, která úzce souvisí s problematikou práce. V praktické části je nejprve krátce představena společnost TONDACH, Česká republika, s.r.o. a dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný stav vybraných komunikačních aktivit v této společnosti. Na základě vyhodnocení získaných dat je formulován návrh ke zlepšení dosavadní situace. V závěru práce je shrnut cíl práce a nástin možných rizik a opatření. |
cs |
dc.format |
70 s. (73 268 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2057181 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Selected Communications Activities in the Company TONDACH Česká republika, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor thesis is processing of the optimum deployment of communication activities in the TONDACH Česká republika, s.r.o. for the purpose of their streamlining and support of the marketing communication in a given company. In the theoretical part the resources which are closely related to labor issues are described. In the practical part, the company's profile is introduced and the analysis of current situation of selected communication activities is done. Based on an evaluation of obtained data is formulated a proposal to improve the current situation. In the conclusion is summarized goal of this work and outline of potential risks and measures. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28006
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account