Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krenar, Petr
dc.contributor.author Žoch, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-07T09:58:56Z
dc.date.available 2013-10-07T09:58:56Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21736
dc.description.abstract Cílem bakalářská práce je zpracování návrhu optimálního nasazení komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o za účelem jejich zefektivnění a podpory marketingové komunikace v dané společnosti. V teoretické části jsou popsána východiska, která úzce souvisí s problematikou práce. V praktické části je nejprve krátce představena společnost TONDACH, Česká republika, s.r.o. a dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný stav vybraných komunikačních aktivit v této společnosti. Na základě vyhodnocení získaných dat je formulován návrh ke zlepšení dosavadní situace. V závěru práce je shrnut cíl práce a nástin možných rizik a opatření. cs
dc.format 70 s. (73 268 znaků) cs
dc.format.extent 2057181 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject sponzoring en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Selected Communications Activities in the Company TONDACH Česká republika, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor thesis is processing of the optimum deployment of communication activities in the TONDACH Česká republika, s.r.o. for the purpose of their streamlining and support of the marketing communication in a given company. In the theoretical part the resources which are closely related to labor issues are described. In the practical part, the company's profile is introduced and the analysis of current situation of selected communication activities is done. Based on an evaluation of obtained data is formulated a proposal to improve the current situation. In the conclusion is summarized goal of this work and outline of potential risks and measures. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28006
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
žoch_2012_bp.pdf 1.961Mb PDF View/Open
žoch_2012_vp.pdf 804.2Kb PDF View/Open
žoch_2012_op.pdf 416.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account