Product placement v českých televizních pořadech
Show full item record
No preview available
Title:
|
Product placement v českých televizních pořadech |
Author: |
Kučerová, Veronika
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza, které jsou porovnány s výsledky primárního výzkumu formou focus group. Na základě těchto výsledků je provedena analýza vlivu product placementu na spotřebitele a doporučení jak s tímto nástrojem zacházet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21828
|
Date:
|
2012-04-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
24448
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account