Product placement v českých televizních pořadech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product placement v českých televizních pořadech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Kučerová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-07T12:22:26Z
dc.date.available 2013-10-07T12:22:26Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21828
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá product placementem v českých televizních pořadech v souvislosti s novelizací zákona, ve kterém je tento nový druh marketingové komunikace povolen. Postupně je rozebrán zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání a doporučení související s daným zákonem od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Dále je uveden starší sekundární kvantitavní výzkum a vlastní analýza, které jsou porovnány s výsledky primárního výzkumu formou focus group. Na základě těchto výsledků je provedena analýza vlivu product placementu na spotřebitele a doporučení jak s tímto nástrojem zacházet. cs
dc.format 41s. (66 238 znaků) cs
dc.format.extent 2204210 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Product placement cs
dc.subject focus group cs
dc.subject zákon cs
dc.subject televizní pořad cs
dc.subject skrytá reklama cs
dc.subject Product placement en
dc.subject focus group en
dc.subject law en
dc.subject TV show en
dc.subject hidden advertising en
dc.title Product placement v českých televizních pořadech cs
dc.title.alternative Product Placement in Czech TV Programs en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Baňařová, Michaela
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with product placement in the Czech TV shows in connection with the amendment of the law, wehere this new kind of marketing communication is allowed. Gradually, the law of audiovisual media services on request and recommendations associated with the law made by the Council for Radio and Television Broadcasting are analysed. Subsequently, there is an older secondary quantitative research and my own analyse, which are compared with the results of primary research through focus group. Based on these results, an analysis of the impact of product placement on consumers is made and recommendations how to deal with this tool are made. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24448
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18
local.subject product placement cs
local.subject televize cs
local.subject Česko cs
local.subject product placement en
local.subject television en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2012_bp.pdf 2.102Mb PDF View/Open
kučerová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account