Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu |
Author: |
Hrabalová, Jana
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21961
|
Date:
|
2011-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
27041
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account