Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Hrabalová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-07T17:24:32Z
dc.date.available 2013-10-07T17:24:32Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21961
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 2762565 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject použitelnost webových stránek cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing ve vyhledávačích cs
dc.subject internetové prostředí cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject internet shop en
dc.subject web page usability en
dc.subject sale promotion en
dc.subject Search Engline Marketing en
dc.subject Internet environment en
dc.title Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu cs
dc.title.alternative Analysis of the Tools of Marketing Communication in the Internet Environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of the Bachelor Thesis is the analysis the tools of marketing communication in the Internet environment. In the theoretical part are elaborated the sources of available literary relating to an issue of internet marketing. The subject of the practical part is to analyse current state of marketing activities on the Internet in XYZ company. On the basis of results of the analysis are proposed the recommendations leading to an improvement of the internet marketing in XYZ company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27041
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-10
local.subject elektronický obchod cs
local.subject internetová komunikace cs
local.subject electronic commerce en
local.subject Internet communication en


Files in this item

Files Size Format View
hrabalová_2012_bp.pdf 2.634Mb PDF View/Open
hrabalová_2012_vp.pdf 42.54Kb PDF View/Open
hrabalová_2012_op.pdf 114.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account