Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáková, Miloslava
dc.date.accessioned 2013-10-07T20:43:35Z
dc.date.available 2013-10-07T20:43:35Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22063
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Vysoké univerzity technické v Brně s cílovými skupinami. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v České republice, marketingovou komunikaci z oblasti poskytování služeb vysoké školy a vymezení cílových skupin komunikace vysokých škol. Praktická část bakalářské práce vychází z poznatků teoretické části práce a jejím cílem je provedení mediální analýzy marketingové komunikace Vysokého učení technického v Brně. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 1663669 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vysoké školství cs
dc.subject marketingová komunikace vysokých škol cs
dc.subject informační systém školy cs
dc.subject Vysoké učení technické v Brně cs
dc.subject cílové skupiny vysokých škol cs
dc.subject komunikace s cílovými skupinami cs
dc.subject média cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject universities en
dc.subject marketing comunication of the universities en
dc.subject information system of school en
dc.subject the Univerzity of technology Brno en
dc.subject target groups of universities en
dc.subject communication with target groups en
dc.subject media en
dc.subject content analysis en
dc.title Mediální komunikace vysoké školy se zaměřením na cílové skupiny cs
dc.title.alternative Media Communications of a University Focused on Target Groups en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated This bachelor?s work is dealing with external communication of the Univerzity of technology Brno with their target groups. The theoretical part gives basic characteristics of university and college education system in the Czech Republic, the specification of marketing communicati-ons in the field of university service providing and the definition of target groups of universi-ty?s media communications. Practical part of this thesis builds on the findings of theoretical part and is aimed to compose the media analysis of the Univerzity of technology Brno. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26318
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2012_bp.pdf 1.586Mb PDF View/Open
horáková_2012_vp.zip 122.1Kb Unknown View/Open
horáková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account