dc.contributor.advisor |
Štilec, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Fritscher, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T02:33:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T02:33:25Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22223
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
113 s. |
cs |
dc.format.extent |
3018149 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
CPM analýza
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
CPM analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového produktu cestovní kanceláře |
cs |
dc.title.alternative |
Project of introduction of the new product |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2012-10-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis consists of the theoretical and the practical part. The theorethical part describes the creation and development of tourism, characeteristic of tourism operators, as well as it is dealing with the history and the present of football. The practical part includes market analysis of sports tours, specializing in football, marketing research dealing with the potential for football tours abroad. Based on the marketing and SWOT analysis, my project includes proposal for a new type of product in tourism, cultural and cognitive trip, focused on football. Project is supported by time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26880
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|