Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ |
Author: |
Hanko, František
|
Advisor: |
Chudá, Hana
|
Abstract:
|
Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22357
|
Date:
|
2012-02-24 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Učitelství informatiky pro střední školy |
Grade for thesis and defense:
|
B
26365
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account