Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ
Author: Hanko, František
Advisor: Chudá, Hana
Abstract: Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro základní školu. Praktická část je tvořena ve formě projektu a seznámí čtenáře s tvorbou didaktického testu v elektronické a papírové podobě, jejich ověřením na základní škole a závěrečnou korekcí diagnostického nástroje a baterie otázek. Baterie otázek je tvořena v LMS Moodle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22357
Date: 2012-02-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Učitelství informatiky pro střední školy
Grade for thesis and defense: B 26365


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanko_2012_dp.zip 25.80Mb Unknown View/Open
hanko_2012_vp.doc 295Kb Microsoft Word View/Open
hanko_2012_op.doc 259.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account