Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zelínková, Věra
|
|
dc.contributor.author |
Režňáková, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T20:33:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T20:33:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22629
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi. |
cs |
dc.format |
70s. (70 277 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2879440 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
civic association
|
en |
dc.subject |
non-profit-making sector
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix tools
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Plan for Plavecky Klub Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on analyzing the current mix of the business communication and set up a new communication plan for a civic association for 2013 year. Marketing of non-profit-making sector, to whom civic assocation below, differs from in marketing of non-profit-making sector All the thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical part. In the theoretical part will be analyzed theory, predominatly from the area of non-profit-making sector, marketing communication and setting up communinication plan. The practical part will deal with civic association Plavecky Klub Zlin, SWOT analysis is out lined to, that this part will content the assessment of the current communication activities and a proposal communication plan with its all requisites. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27982
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account