Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště

DSpace Repository

Language: English čeština 
Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště

Show full item record

No preview available
Title: Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště
Author: Štěrbová, Eva
Advisor: Půček, Milan
Abstract: Práce pojednává o vybraných významných památkách a velmi známých muzeích v Uherském Hradišti a jeho nejbližším okolí. Zaměřuje se na popis a vymezení teoretických pojmů a souvislostí, začlenění marketingu a jeho principů a částí do kontextu muzejnictví. Dále je pak práce orientovaná na teorii projektového řízení, neboť v praktické části je krom jiného popsán projekt výstavby nového Muzea v přírodě v atraktivní lokalitě uherskohradišťského Rochusu. Tento projekt je následně rozšířen o navrhované marketingové aktivity zaměřující se na trvalé zvýšení návštěvnosti skanzenu včetně doporučení vhodné formy propagace. Praktická část se mimo tento projekt zaměřuje na analýzu čtyř základních faktorů, podle kterých se klient při výběru muzea řídí a orientuje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22752
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: A 28211


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štěrbová_2012_bp.pdf 3.237Mb PDF View/Open
štěrbová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
štěrbová_2012_op.pdf 1.196Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account