Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště |
Author: |
Štěrbová, Eva
|
Advisor: |
Půček, Milan
|
Abstract:
|
Práce pojednává o vybraných významných památkách a velmi známých muzeích v Uherském Hradišti a jeho nejbližším okolí. Zaměřuje se na popis a vymezení teoretických pojmů a souvislostí, začlenění marketingu a jeho principů a částí do kontextu muzejnictví. Dále je pak práce orientovaná na teorii projektového řízení, neboť v praktické části je krom jiného popsán projekt výstavby nového Muzea v přírodě v atraktivní lokalitě uherskohradišťského Rochusu. Tento projekt je následně rozšířen o navrhované marketingové aktivity zaměřující se na trvalé zvýšení návštěvnosti skanzenu včetně doporučení vhodné formy propagace. Praktická část se mimo tento projekt zaměřuje na analýzu čtyř základních faktorů, podle kterých se klient při výběru muzea řídí a orientuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22752
|
Date:
|
2012-06-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
A
28211
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account