Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Králová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:41:49Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2280
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu. |
cs |
dc.format |
100 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2561359 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 |
|
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
call centrum
|
cs |
dc.subject |
prodej po telefonu
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
call centre
|
en |
dc.subject |
telephone sales
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.title |
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov |
cs |
dc.title.alternative |
Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drobilová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft an action for successful introduction active telemarketing. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3881
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account