Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.
Author: Filip, Václav
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově orientované společnosti na moderní, zákaznicky orientovanou pojišťovnu, schopnou lépe uspokojovat potřeby jednotlivých zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22915
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26945


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
filip_2012_dp.pdf 2.760Mb PDF View/Open
filip_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
filip_2012_op.pdf 212.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account