Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie řízení vztahů se zákazníky pojišťovny Allianz, a.s. |
Author: |
Filip, Václav
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie řízení vztahů se zákazníky společnosti Allianz pojišťovna, a.s. Shrnuje strategický přístup k tvorbě uceleného funkčního CRM modelu, přičemž zohledňuje oborová specifika pojišťovacího trhu. Výstupy této práce slouží jako podklad pro strategické rozhodnutí o implementaci zvolených nástrojů do činnosti pojišťovny Allianz. Výsledkem implementace je změna produktově orientované společnosti na moderní, zákaznicky orientovanou pojišťovnu, schopnou lépe uspokojovat potřeby jednotlivých zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22915
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26945
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account