Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy |
Author: |
Theimerová, Kristýna
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s.r.o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se k tématu bakalářské práce. V praktické části práce je představena společnost Dacom Pharma, s.r.o., dále je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, její vyhodnocení a návrhy zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22925
|
Date:
|
2011-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav logistiky |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
27584
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account