Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy
Author: Theimerová, Kristýna
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s.r.o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se k tématu bakalářské práce. V praktické části práce je představena společnost Dacom Pharma, s.r.o., dále je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, její vyhodnocení a návrhy zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22925
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27584


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
theimerová_2012_bp.pdf 11.10Mb PDF View/Open
theimerová_2012_vp.pdf 42.16Kb PDF View/Open
theimerová_2012_op.pdf 116.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account