Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Theimerová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T04:28:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T04:28:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22925
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s.r.o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se k tématu bakalářské práce. V praktické části práce je představena společnost Dacom Pharma, s.r.o., dále je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, její vyhodnocení a návrhy zlepšení. |
cs |
dc.format |
81 s. (86 068 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
11648436 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities of Using Marketing Mix to Increase the Demand for Products of the Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bilíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of products in the particular company Dacom Pharma, Ltd. On the basis of the analysis the current situation of the company is evaluated and the suggestions for improvement and increased demand for products are generated. The theoretical part deals with the characteristics of the instruments of marketing mix and demand. This part is based on the knowledge obtained from the literature related to the topic of the thesis. In the practical part the company Dacom Pharma, Ltd. is introduced, the analysis of different instruments of marketing mix in a company, its evaluation and suggestions for improvement are carried out. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27584
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
doplňky stravy
|
cs |
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
dietary supplements
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account