dc.contributor.advisor |
Jurečková, Dana
|
|
dc.contributor.author |
Vrbová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T06:13:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T06:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22989
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti. |
cs |
dc.format |
62 s. ( 72 859 znaků) 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
1931711 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě |
cs |
dc.title.alternative |
Measurement of Customer Satisfaction as an Important Part of Communication Mix in a Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a.s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part presents the literary knowledge of marketing research and communication mix. The practical part describes the characteristics of the company SERVIS CLIMAX a.s., as its structure, communication mix and products. There are also processes by analysis of the present state of customers' satisfaction, a summary of results of the questionnaire and comparisons with the status hypotheses. In conclusion, there are proposals and recommendations to increase customers' satisfaction of the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28001
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|