Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Wittka, Jakub
dc.date.accessioned 2013-10-09T07:55:28Z
dc.date.available 2013-10-09T07:55:28Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23016
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů zubní lékařky. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníka a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů zubní lékařky. Pro tuto analýzu je využito dotazníkového šetření s pacienty kliniky. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné spokojenosti pacientů zubní lékařky. cs
dc.format 82 s. (91 406 znaků) cs
dc.format.extent 2949124 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject marketing research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject health en
dc.title Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY cs
dc.title.alternative Analysis of Patient Satisfaction with Provided Services of Dentist's Office XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šterbová, Dana
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with dentist. The aim of theoretical part of the thesis is to prepare a theoretical knowledge of customer satisfaction, and then provide a theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze the current state of patient satisfaction with dentist. For this analysis, it used a questionnaire with patients of the clinic. Parts of the thesis are also suggestions and recommendations to improve patient satisfaction with dentist. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24229
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
wittka_2012_bp.pdf 2.812Mb PDF View/Open
wittka_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
wittka_2012_op.pdf 650.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account