Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Wittka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T07:55:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T07:55:28Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23016
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů zubní lékařky. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zákazníka a poté stanovit teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů zubní lékařky. Pro tuto analýzu je využito dotazníkového šetření s pacienty kliniky. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současné spokojenosti pacientů zubní lékařky. |
cs |
dc.format |
82 s. (91 406 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2949124 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti pacientů s poskytovanými službami zubní ordinace XY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Patient Satisfaction with Provided Services of Dentist's Office XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šterbová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of patient satisfaction with dentist. The aim of theoretical part of the thesis is to prepare a theoretical knowledge of customer satisfaction, and then provide a theoretical basis for the processing of the practical part. The aim of the practical part of the thesis is to analyze the current state of patient satisfaction with dentist. For this analysis, it used a questionnaire with patients of the clinic. Parts of the thesis are also suggestions and recommendations to improve patient satisfaction with dentist. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24229
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account