Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu |
Author: |
Mrlinová, Lenka
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tématem mé bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpra-cována literární rešerše na téma značka, privátní značka a postoje spotřebitelů ke značkám. Praktická část je zaměřena na analýzu privátních značek na českém trhu a průzkum postojů spotřebitelů k těmto značkám. Na základě dotazníkového šetření byly definovány hypoté-zy, jejichž pravdivost je v další části práce ověřována. V závěru práce je navrženo doporu-čení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu. Cílem práce je odhalit, zda český zákazník vnímá rozdíl mezi privátní značkou a značkou výrobce, a na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení prezentace privátních značek na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23017
|
Date:
|
2012-04-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
24241
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account