Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Author: Lačňáková, Petra
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení. Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum. V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23209
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27400


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lačňáková_2012_bp.pdf 864.2Kb PDF View/Open
lačňáková_2012_vp.pdf 43.37Kb PDF View/Open
lačňáková_2012_op.pdf 46.53Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account