Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šefčík, Vladimír
|
|
dc.contributor.author |
Lačňáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T14:13:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T14:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23209
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení. Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum. V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace. |
cs |
dc.format |
60 s. (62 049 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
884955 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikační činnost podniku
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mar-ketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
analýza SWOT
|
cs |
dc.subject |
marketing communication activities of a company
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
a marketing survey
|
en |
dc.subject |
a questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Organisation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lošek, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work focuses on the Analysis of marketing communication mix in a selected organisation. A military state-funded organisation called Volareza, which has its official seat in Prague and a detached workplace in Vyškov, was chosen for this work. This com-pany specializes in military spa and holiday facilities. The theoretical part characterizes the place and task of the company's marketing communi-cation activities, further also marketing communication mix and a marketing survey. The practical part deals with a questionnaire survey based on description of the activities of Volareza and by means of the SWOT analysis it proposes measures and procedures aimed at improving the quality of the company's marketing communication mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27400
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
marketingový mix
|
cs |
local.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
local.subject |
marketing mix
|
en |
local.subject |
marketing research
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account