Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.
Author: Raška, Stanislav
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společ-nosti MP klasik s.r.o. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace a podrobněji popisuje nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti, sou-časném stavu komunikačních nástrojů a společnost je podrobena situačním analýzám jako Porterův model, SWOT a PEST analýzy. Závěrečná část práce se zabývá realizací projektu marketingové komunikace. V celé projektové části se provádí časová, nákladová a riziková analýza a jejím cílem je vylepšení marketingové komunikace společnosti a získání nových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23237
Date: 2012-06-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 23973


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
raška_2012_dp.pdf 2.885Mb PDF View/Open
raška_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
raška_2012_op.pdf 428.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account