Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Raška, Stanislav
dc.date.accessioned 2013-10-09T14:58:05Z
dc.date.available 2013-10-09T14:58:05Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23237
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společ-nosti MP klasik s.r.o. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace a podrobněji popisuje nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti, sou-časném stavu komunikačních nástrojů a společnost je podrobena situačním analýzám jako Porterův model, SWOT a PEST analýzy. Závěrečná část práce se zabývá realizací projektu marketingové komunikace. V celé projektové části se provádí časová, nákladová a riziková analýza a jejím cílem je vylepšení marketingové komunikace společnosti a získání nových zákazníků. cs
dc.format 104 s. (22 345 znaků) cs
dc.format.extent 3026177 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject advertisement en
dc.subject personal selling en
dc.subject project of marketing communication en
dc.title Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o. cs
dc.title.alternative The Project of Implementation of Marketing Communication at MP klasik, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Walicová, Kateřina
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma thesis is to create marketing communication for MP Classics Ltd. This thesis consists of theoretical, practical and project parts. The theoretical section is characterized by the marketing communication tools and also details of the communication mix. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational ana-lysis like Porter's model, SWOT and PEST analysis. The final part deals with implemen-tation of the marketing communication project. The entire project part is carried out of time, cost and risk analysis and its aim is to improve marketing communication of the company and to attract new customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23973
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
raška_2012_dp.pdf 2.885Mb PDF View/Open
raška_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
raška_2012_op.pdf 428.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account