dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Raška, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T14:58:05Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T14:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23237
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společ-nosti MP klasik s.r.o. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace a podrobněji popisuje nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti, sou-časném stavu komunikačních nástrojů a společnost je podrobena situačním analýzám jako Porterův model, SWOT a PEST analýzy. Závěrečná část práce se zabývá realizací projektu marketingové komunikace. V celé projektové části se provádí časová, nákladová a riziková analýza a jejím cílem je vylepšení marketingové komunikace společnosti a získání nových zákazníků. |
cs |
dc.format |
104 s. (22 345 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3026177 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
project of marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Implementation of Marketing Communication at MP klasik, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Walicová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this diploma thesis is to create marketing communication for MP Classics Ltd. This thesis consists of theoretical, practical and project parts. The theoretical section is characterized by the marketing communication tools and also details of the communication mix. The practical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational ana-lysis like Porter's model, SWOT and PEST analysis. The final part deals with implemen-tation of the marketing communication project. The entire project part is carried out of time, cost and risk analysis and its aim is to improve marketing communication of the company and to attract new customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23973
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|