Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce |
Author: |
Hájková, Michaela
|
Advisor: |
Čada, Jan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce je zaměřena také na umístění product placementu do konkrétních televizních stanic, přičemž autorka se snaží najít ideální aplika-ci. V druhé, praktické části se na základě provedeného výzkumu studuje product placent na ČT 1, vyhodnocuje jeho využití, efektivnost, zadavatelé a konečný dopad na diváka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23366
|
Date:
|
2012-04-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
24218
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account