dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T17:39:20Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T17:39:20Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23366
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce je zaměřena také na umístění product placementu do konkrétních televizních stanic, přičemž autorka se snaží najít ideální aplika-ci. V druhé, praktické části se na základě provedeného výzkumu studuje product placent na ČT 1, vyhodnocuje jeho využití, efektivnost, zadavatelé a konečný dopad na diváka. |
cs |
dc.format |
66 s., 14 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3246035 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Product placement
|
cs |
dc.subject |
umístění produktu
|
cs |
dc.subject |
skrytá reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení
|
cs |
dc.subject |
zadavatelé
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
Focus group
|
cs |
dc.subject |
Product placement
|
en |
dc.subject |
hidden advertising
|
en |
dc.subject |
promotional message
|
en |
dc.subject |
clients
|
en |
dc.subject |
legislati-ve
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
Focus group
|
en |
dc.title |
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce |
cs |
dc.title.alternative |
Hidden Advertising and Product Placement on Television Screen |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kopečková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelors thesis deals with the problematic of product placement and hidden adverti-sement in television broadcast. The first, theoretical, part deals with definitions of primary terms and concepts of hidden advertisement and producet placement as well as related le-gislation. The theoretical part examines product placement as marketing tool, its assets, negatives, efectivness and factors affecting product placement. First part of thesis also fo-cuses on assignment of product placement to concrete television program and author tries to search for its ideal application. In the second, practical, part author study product place-ment on the ČT 1, its ordering party and final impact of product placement on viewer. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24218
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|