Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Úlohy marketingového oddělení ve společnosti Springer Media CZ, s.r.o. |
Author: |
Maršálková, Věra
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Práce ve své teoretické části popisuje marketingové oddělení a jeho úlohy v rámci celé organi-zace. Podrobně se zabývá tématikou internetové prezentace, aby čtenáře uvedla do problema-tiky, kterou se zabývá projektová část práce. Praktická část pojednává o marketingovém oddělení společnosti Springer Media CZ, ukazuje jeho začlenění ve vydavatelství a vedle ostatních marketingových nástrojů popisuje současný stav internetové prezentace vydavatelství. Projektová část se zabývá novou koncepcí internetové prezentace společnosti, zachycuje její plánování, realizaci a výsledky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2346
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2775
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account