Vnímání značky Aukro.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Aukro.cz

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Aukro.cz
Author: Langerová, Michala
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především vymezení teorie značky, budování značky a také komunikační mix se zaměřením na budování značky. V praktické části se práce zaměřuje na analýzy současného stavu firmy, analýzu konkurence a především kvalitativní průzkum a jeho závěry. Projektová část nastíní brand story značky a navrhne komunikační kampaň, která nastaví novou linku komunikace s ohledem na aktuální komplexní stav společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23492
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32501


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
langerová_2013_dp.pdf 2.476Mb PDF View/Open
langerová_2013_vp.pdf 329.1Kb PDF View/Open
langerová_2013_op.pdf 52.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account