Vnímání značky Aukro.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Aukro.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Langerová, Michala
dc.date.accessioned 2013-10-10T14:41:41Z
dc.date.available 2013-10-10T14:41:41Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23492
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především vymezení teorie značky, budování značky a také komunikační mix se zaměřením na budování značky. V praktické části se práce zaměřuje na analýzy současného stavu firmy, analýzu konkurence a především kvalitativní průzkum a jeho závěry. Projektová část nastíní brand story značky a navrhne komunikační kampaň, která nastaví novou linku komunikace s ohledem na aktuální komplexní stav společnosti. cs
dc.format 100 s. (160 745) cs
dc.format.extent 2597145 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject mise cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject brand story en
dc.subject e-commerce en
dc.subject brand percep-tion en
dc.subject digital marketing en
dc.title Vnímání značky Aukro.cz cs
dc.title.alternative Brand Perception of Aukro.cz en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the perception analysis and the brand building of the business portal aukro.cz. The subsequent proposal of a change of a communication line of the online portal considering results of the research and also a complex reduction of the marketing budget follows. The theoretical part appeals to the correct definition of impor-tant terms. The theory of analyses, which will be used in this thesis, the definition of mar-keting research methods and especially the brand theory, the brand building and the com-munication mix aimed at the brand building. The practical part is focused on analyses of a current company situation, an analysis of competitors and primarily, a qualitative research and its conclusions. The project part approaches a brand story of the brand and suggests a new communication campaign which establishes a new line of the communication with the respect to an actual complex situation of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32501
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
langerová_2013_dp.pdf 2.476Mb PDF View/Open
langerová_2013_vp.pdf 329.1Kb PDF View/Open
langerová_2013_op.pdf 52.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account