Vnímání značky Aukro.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Langerová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T14:41:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T14:41:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23492
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především vymezení teorie značky, budování značky a také komunikační mix se zaměřením na budování značky. V praktické části se práce zaměřuje na analýzy současného stavu firmy, analýzu konkurence a především kvalitativní průzkum a jeho závěry. Projektová část nastíní brand story značky a navrhne komunikační kampaň, která nastaví novou linku komunikace s ohledem na aktuální komplexní stav společnosti. |
cs |
dc.format |
100 s. (160 745) |
cs |
dc.format.extent |
2597145 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand story
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
brand percep-tion
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Aukro.cz |
cs |
dc.title.alternative |
Brand Perception of Aukro.cz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the perception analysis and the brand building of the business portal aukro.cz. The subsequent proposal of a change of a communication line of the online portal considering results of the research and also a complex reduction of the marketing budget follows. The theoretical part appeals to the correct definition of impor-tant terms. The theory of analyses, which will be used in this thesis, the definition of mar-keting research methods and especially the brand theory, the brand building and the com-munication mix aimed at the brand building. The practical part is focused on analyses of a current company situation, an analysis of competitors and primarily, a qualitative research and its conclusions. The project part approaches a brand story of the brand and suggests a new communication campaign which establishes a new line of the communication with the respect to an actual complex situation of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32501
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account