dc.contributor.advisor |
Křenková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vařáková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T15:05:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T15:05:34Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23504
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce seznamuje o činnostech informačního centra a galerie Zvonice na Soláni. Skládá ze dvou hlavních částí. V první teoretické části se autorka věnuje problematice neziskových organizací působící v oblasti cestovního ruchu, využitím marketingu v tomto sektoru a marketingovému výzkumu. V praktické části je představena Zvonice na Soláni, její návštěvníci, posouzeny jsou marketingové aktivity organizace, vypracovány potřebné analýzy a zároveň prezentovány výsledky marketingového výzkumu. V závěru práce autorka navrhuje doporučení ke zlepšení současné situace, ke kterým dospěla na základě provedených analýz, a z nich vyplývajících závěrů. |
cs |
dc.format |
64 s. (72 517 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2974679 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvníků
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
Keywords: non-profit sector
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
visitor analysis
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.title |
Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barboříková, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis introduces activities of the information centre and gallery Zvonice on Solan. It consists of two main parts. In the theoretical part, the author deals with the issue of non-profit organizations operating in the field of tourism, use of marketing in this sector and marketing research. In the practical part there is presented the gallery Zvonice on Solan, its visitors, marketing activities of the organization are evaluated, the necessary analysis is elaborated and also the results of marketing research are presented. In the end, the author proposes recommendations to improve the current situation, which are reached on the basis of accomplished analyses and resulting conclusions. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32671
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|