Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let |
Author: |
Nečasová, Radka
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů, provádí kvan-titativní a kvalitativní šetření k dané problematice, analyzuje konkurenční prostředí dle Porterova 5-ti faktorového modelu a představuje marketingový mix přímých konkurentů. V projektové části je zpracován návrh marketingového mixu pro novinku Pupík dětské kap-ky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23507
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32508
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account