Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Author: Nečasová, Radka
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů, provádí kvan-titativní a kvalitativní šetření k dané problematice, analyzuje konkurenční prostředí dle Porterova 5-ti faktorového modelu a představuje marketingový mix přímých konkurentů. V projektové části je zpracován návrh marketingového mixu pro novinku Pupík dětské kap-ky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23507
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 32508


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2013_dp.pdf 3.836Mb PDF View/Open
nečasová_2013_vp.pdf 54.56Kb PDF View/Open
nečasová_2013_op.pdf 55.43Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account