dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Nečasová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T15:08:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T15:08:06Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23507
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní marketingový mix novému produktu při uvedení na cílový trh. V teoretické části autorka stručně definuje klíčové prvky strategické-ho marketingu a jednotlivé složky marketingového mixu a zpracovává rešerši literatury pojednávající o této problematice. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů, provádí kvan-titativní a kvalitativní šetření k dané problematice, analyzuje konkurenční prostředí dle Porterova 5-ti faktorového modelu a představuje marketingový mix přímých konkurentů. V projektové části je zpracován návrh marketingového mixu pro novinku Pupík dětské kap-ky. |
cs |
dc.format |
111 s. (138 170 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4023137 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
matka
|
cs |
dc.subject |
dítě ve věku od narození do tří let
|
cs |
dc.subject |
Porterův 5-ti faktorový model
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
mother
|
en |
dc.subject |
child aged from birth to three years
|
en |
dc.subject |
Porter's 5-factor model
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
targeting
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Mix for the Target Group of Mothers with Children Aged Under 3 Years |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is aimed at mothers with children aged from birth to three years. The main goal of this work is to design an effective marketing mix for the new product introduction to the target market. In the theoretical part, the author briefly defines the key elements of strategic marketing and individual components of the marketing mix and prepares a literature dea-ling with this issue. In the practical part the author presents an of analysis of the current state of the communication activities of individual companies, including practical exam-ples, conducts quantitative and qualitative research on the issue and analyzes the competi-tive environment according to Porter's 5-factor model and a marketing mix of direct com-petitors. The project part presents a proposal of the marketing mix for the new product Pu-pík child drops. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32508
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|