Marketingový plán pro zámek v Dřevohosticích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán pro zámek v Dřevohosticích |
Author: |
Žalmánková, Simona
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt marketingového plánu pro zámek v Dřevohosticích. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se problematiky marketingového plánování a popisuje specifika marketingu kulturních památek. Praktická část zahrnuje představení společnosti a vypracovanou situační analýzu. Ze zjištěných poznatků je sestaven projekt marketingového plánu. Plán je na závěr podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23523
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
29655
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account