dc.contributor.advisor |
Přibyl, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Lena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T19:19:13Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T19:19:13Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23662
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
146 s. (241 578 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3861555 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
soukromá vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketing of a school
|
en |
dc.subject |
Private College
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium |
cs |
dc.title.alternative |
Plan of Marketing Communication of SVŠE Znojmo, s.r.o. with Focus on Study Applicants |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blahuš, Radek |
|
dc.date.accepted |
2013-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the thesis is to create a marketing communication plan of the Private College of Economic Studies Znojmo, Ltd., focusing on the applicants for study. The pro-ject objective is to improve the communication with prospective applicants and to increase interest in studying at SVŠE Znojmo. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with summary of all accessible literary sources concerning marketing, marketing communication, marketing of schools and marketing of services. The practical part is, within the frame of analytic part, focused on PEST analysis, SWOT anal-ysis, the school's marketing communication analysis and the conducted marketing research analysis. The project part proposes new communication tools on the basis of the analyses and creates a marketing communication plan. In the end the cost and risk analysis of the whole project is made. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29672
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|