Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium

Show simple item record

dc.contributor.advisor Přibyl, Martin
dc.contributor.author Dvořáková, Lena
dc.date.accessioned 2013-10-10T19:19:13Z
dc.date.available 2013-10-10T19:19:13Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23662
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 146 s. (241 578 znaků) cs
dc.format.extent 3861555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing školy cs
dc.subject soukromá vysoká škola cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Marketing of a school en
dc.subject Private College en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Promotion en
dc.title Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium cs
dc.title.alternative Plan of Marketing Communication of SVŠE Znojmo, s.r.o. with Focus on Study Applicants en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blahuš, Radek
dc.date.accepted 2013-05-28
dc.description.abstract-translated The main objective of the thesis is to create a marketing communication plan of the Private College of Economic Studies Znojmo, Ltd., focusing on the applicants for study. The pro-ject objective is to improve the communication with prospective applicants and to increase interest in studying at SVŠE Znojmo. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with summary of all accessible literary sources concerning marketing, marketing communication, marketing of schools and marketing of services. The practical part is, within the frame of analytic part, focused on PEST analysis, SWOT anal-ysis, the school's marketing communication analysis and the conducted marketing research analysis. The project part proposes new communication tools on the basis of the analyses and creates a marketing communication plan. In the end the cost and risk analysis of the whole project is made. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29672
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2013_dp.pdf 3.682Mb PDF View/Open
dvořáková_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
dvořáková_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account