Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium
Show full item record
No preview available
Title:
|
Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium |
Author: |
Dvořáková, Lena
|
Advisor: |
Přibyl, Martin
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se zejména oblasti marketingu, marketingové komunikace, marketingu školy a marketingu služeb. Praktická část je v rámci analytické části zaměřena na PEST analýzu, SWOT analýzu, analýzu marketingové komunikace školy a analýzu výsledků provedeného marketingového průzkumu. Projektová část pak na základě analýz navrhuje nové komunikační nástroje a sestavuje plán marketingové komunikace. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23662
|
Date:
|
2013-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
29672
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account