Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

Show full item record

No preview available
Title: Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Author: Dvořáková, Veronika
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23666
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 32318


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořáková_2013_bp.pdf 3.159Mb PDF View/Open
dvořáková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF View/Open
dvořáková_2013_op.pdf 55.57Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account