Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci |
Author: |
Dvořáková, Veronika
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23666
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
32318
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account