Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Marešová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:49:08Z
dc.date.available 2013-10-10T21:49:08Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23785
dc.description.abstract Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. v letech 2011 - 2012, zhodnocení této činnosti a případná doporučení, která vy-plývají z výsledků dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na průzkum cílové skupiny. cs
dc.format 81 cs
dc.format.extent 5387967 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Františkovy Lázně cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Travel tourism en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Františkovy Lázně en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. cs
dc.title.alternative Marketing Communication of the Lázně Františkovy Lázně a.s. Tourist Destination en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated This Bachelor?s Thesis entitled ?Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s. is devoted to marketing communication of this spa company. In theoretical part are summarized information from travel & spa tourism focused on histo-ry, actual trends, legal changes and marketing. Practical part contains description of mar-keting communication company Lázně Františkovy Lázně a.s. in the period 2011 - 2012, analysis and further recommendation for more effective communication based on findings from questionnaire survey aimed on target groups en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26070
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
marešová_2013_bp.pdf 5.138Mb PDF View/Open
marešová_2013_vp.pdf 209.6Kb PDF View/Open
marešová_2013_op.pdf 58.77Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account