Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Marešová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:49:08Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:49:08Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23785
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy Lázně a.s. v letech 2011 - 2012, zhodnocení této činnosti a případná doporučení, která vy-plývají z výsledků dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na průzkum cílové skupiny. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
5387967 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Františkovy Lázně
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Travel tourism
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Františkovy Lázně
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Lázně Františkovy Lázně a.s. Tourist Destination |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor?s Thesis entitled ?Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s. is devoted to marketing communication of this spa company. In theoretical part are summarized information from travel & spa tourism focused on histo-ry, actual trends, legal changes and marketing. Practical part contains description of mar-keting communication company Lázně Františkovy Lázně a.s. in the period 2011 - 2012, analysis and further recommendation for more effective communication based on findings from questionnaire survey aimed on target groups |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26070
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account