Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Stoklásek, Jaroslav
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:51:31Z
dc.date.available 2013-10-10T21:51:31Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23788
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivita minipivovaru Zlínský Švec. Cílem je analyzovat tyto aktivity a tržní prostředí pivovaru a navrhnout případná zlepšení pro komunikaci. V teoretické části je popsán trh piva v České republice, nové marketingové trendy, práce se značkou a tradiční výroba piva. Praktická část obsahuje analýzu trhu minipivovarů, popis a zaměření vybraných minipivovarů a vlastní analýzu marketingové komunikace pivovaru Zlínský Švec. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 5083072 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject minipivovar cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject tradiční výroba piva cs
dc.subject pivovarský trh cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject microbrewery en
dc.subject marketing communications en
dc.subject brand en
dc.subject benchmarking en
dc.subject traditional beer production en
dc.subject beer market en
dc.subject SWOT analyse en
dc.title Marketing a propagace pivovaru Zlínský Švec cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the Zlínský Švec Brewery en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2013-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on marketing activities of the microbrewery Zlínský Švec. The aim is to analyse these activities and beer market of this microbrewery and suggest possible im-provements for communication. In the theoretical part is described the beer market in the Czech Republic, new marketing trends, work with brand and traditional beer brewing. The practical part contains an analyse of the microbrewery market, description and focus of the selected microbreweries and analysis of Zlínský Švec marketing communications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32394
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
stoklásek_2013_bp.pdf 4.847Mb PDF View/Open
stoklásek_2013_vp.pdf 53.60Kb PDF View/Open
stoklásek_2013_op.pdf 222.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account