Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.
Author: Šišková, Martina
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho uplatněním v současných marketingových aktivitách firem. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, předkládá teoretický základ k event marketingu, jeho zařazení do marketingové-ho a také komunikačního mixu. V následující, praktické části, je popsána společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. a jeho marketingová aktivita nazývající se Spolek přátel Jelínkovy slivovice. Pomocí dotazníkového šetření a analýzy interních dat společnosti je proveden průzkum zjišťující, zda kapitál vložený do činnosti SPJS dosahuje kýžené efektivity v podobě působení na image značky R. JELÍNEK a zvyšování prodejů. Třetí část zpracovává projekt na téma Jelínkův vizovický košt na základě zjištěných výsledků z praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23795
Date: 2012-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 32520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šišková_2013_dp.pdf 2.493Mb PDF View/Open
šišková_2013_vp.pdf 210.4Kb PDF View/Open
šišková_2013_op.pdf 70.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account