dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šišková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T21:55:58Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T21:55:58Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23795
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho uplatněním v současných marketingových aktivitách firem. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, předkládá teoretický základ k event marketingu, jeho zařazení do marketingové-ho a také komunikačního mixu. V následující, praktické části, je popsána společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. a jeho marketingová aktivita nazývající se Spolek přátel Jelínkovy slivovice. Pomocí dotazníkového šetření a analýzy interních dat společnosti je proveden průzkum zjišťující, zda kapitál vložený do činnosti SPJS dosahuje kýžené efektivity v podobě působení na image značky R. JELÍNEK a zvyšování prodejů. Třetí část zpracovává projekt na téma Jelínkův vizovický košt na základě zjištěných výsledků z praktické části. |
cs |
dc.format |
83 s. (135 122 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2615065 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
emoce v marketingu
|
cs |
dc.subject |
RUDOLF JELÍNEK a.s.
|
cs |
dc.subject |
Spolek přátel Jelínkovy slivovice
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analýza interních dat
|
cs |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
emotions in marketing
|
en |
dc.subject |
RUDOLF JELÍNEK a.s.
|
en |
dc.subject |
Friendship of Jelínek?s Slivovitz
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
analysis of internal data
|
en |
dc.title |
Event marketing ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Event Marketing in the RUDOLF JELÍNEK a.s. Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2013-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with event marketing and its application in contemporary marketing activities of various companies. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical part presents a theoretical base of event marketing, its categorization in marketing and communication mix. In the following, practical part, the company RUDOLF JELÍNEK a.s. and its marketing activity called The Friendship of Jelínek?s Slivovitz are described. By means of questionnaire and analyses of internal data, the survey to find whether the capital invested into the activities of the Friendship of Jelínek?s Slivovitz is effective, is described in the practical part. This effectiveness is measured in terms of impact on R. JELÍNEK brand and increasing sales. The third part presents the project of Jelínek?s tasting event based on the obtained results from the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32520
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-18 |
|