Strategie budování značky Superior
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie budování značky Superior |
Author: |
Přečková, Lenka
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Hlavním tématem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti sportu. Analytic-ká a projektová část této práce patří českému výrobci jízdních kol, značce Superior. Klíčem k nalezení konkurenční výhody značky, jakož i jejího významu dle archetypální psycholo-gie, se stala důkladná analýza konkurence a následná syntéza poznatků získaných z primárních i sekundárních zdrojů. Navrhovaný projekt přichází s novým komunikačním konceptem značky, který je postavený na archetypu kouzelníka, a ukázkou jeho konkrétní-ho užití. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23796
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
32512
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account