Strategie budování značky Superior

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie budování značky Superior

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Přečková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-10T21:56:34Z
dc.date.available 2013-10-10T21:56:34Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23796
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce je strategie budování značky v oblasti sportu. Analytic-ká a projektová část této práce patří českému výrobci jízdních kol, značce Superior. Klíčem k nalezení konkurenční výhody značky, jakož i jejího významu dle archetypální psycholo-gie, se stala důkladná analýza konkurence a následná syntéza poznatků získaných z primárních i sekundárních zdrojů. Navrhovaný projekt přichází s novým komunikačním konceptem značky, který je postavený na archetypu kouzelníka, a ukázkou jeho konkrétní-ho užití. cs
dc.format 103 s. (128 671 znaků) cs
dc.format.extent 2746893 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject branding cs
dc.subject archetyp cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject Superior cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject archetype en
dc.subject sport marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.subject Superior en
dc.title Strategie budování značky Superior cs
dc.title.alternative Superior Brand Building Strategy en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2013-05-24
dc.description.abstract-translated Main theme of this thesis is the brand building strategy in the field of sport. Analytic and project parts of the thesis are dedicated to the Czech bicycle producers, the brand Superior in particular. Finding the key competitive advantages of brand, as well as its importance was performed according to the detailed competitive analyses and consequent synthesis of the findings from primary and secondary sources. The proposed project submits a new communication concept of the brand and provides an example of its specific use. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32512
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
přečková_2013_dp.pdf 2.619Mb PDF View/Open
přečková_2013_vp.pdf 54.18Kb PDF View/Open
přečková_2013_op.pdf 52.66Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account