Komunikační strategie malé firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie malé firmy |
Author: |
Vykoukalová, Hana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23806
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
32474
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account