dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vykoukalová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:09:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:09:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23806
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit. |
cs |
dc.format |
85 s. (123 363 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1238092 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
malá firma
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
minor enterprise
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie malé firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Minor Enterprise |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the diploma thesis is to use the information acquired and the analyses per-formed as a basis for forming a communication strategy and a campaign for the company VYTO INTERIER s.r.o. The theoretical part of the paper acquaints the reader with the operation of a minor enterprise and the marketing specifics thereof, and further with the terms communication strategy a Corporate Identity. The methodological approaches used in the subsequent analyses are also depicted in this part. The characteristics of the company VYTO, inclusive of its current Corporate Identity, may be found in the practical part of the paper. Further, individual analyses, determining both the company?s inner and the surroun-ding environment, form a part of the practical part. The outcomes of the individual analyses are summarized in the resultant SWOT analysis. The ensuing project part of the thesis de-picts the concrete aspects of the suggested communication activities. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32474
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|