Komunikační strategie malé firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie malé firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vykoukalová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:09:09Z
dc.date.available 2013-10-10T22:09:09Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23806
dc.description.abstract Podstatou diplomové práce je, na základě získaných informací a provedených analýz sesta-vit strategii komunikace a kampaň pro firmu VYTO INTERIER s.r.o. Teoretická část práce přibližuje čtenáři fungování malé firmy a specifika jejího marketingu, a dále pojmy komu-nikační strategie a Corporate Identity. Jsou zde popsány také metodologické postupy použité při následných analýzách. V praktické části lze pak nalézt charakteristiku firmy VYTO, včetně její současné korporátní identity. Dále jsou součástí praktické části jednotlivé analýzy, které určují a přibližují prostření firmy a její okolí. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve výsledné SWOT analýze. Následuje projektová část diplomové práce, ve které jsou popsány konkrétní prvky navrhovaných komunikačních aktivit. cs
dc.format 85 s. (123 363 znaků) cs
dc.format.extent 1238092 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject malá firma cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject marketing en
dc.subject communications en
dc.subject minor enterprise en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication campaign en
dc.title Komunikační strategie malé firmy cs
dc.title.alternative Communication Strategy of a Minor Enterprise en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2013-05-20
dc.description.abstract-translated The objective of the diploma thesis is to use the information acquired and the analyses per-formed as a basis for forming a communication strategy and a campaign for the company VYTO INTERIER s.r.o. The theoretical part of the paper acquaints the reader with the operation of a minor enterprise and the marketing specifics thereof, and further with the terms communication strategy a Corporate Identity. The methodological approaches used in the subsequent analyses are also depicted in this part. The characteristics of the company VYTO, inclusive of its current Corporate Identity, may be found in the practical part of the paper. Further, individual analyses, determining both the company?s inner and the surroun-ding environment, form a part of the practical part. The outcomes of the individual analyses are summarized in the resultant SWOT analysis. The ensuing project part of the thesis de-picts the concrete aspects of the suggested communication activities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32474
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
vykoukalová_2013_dp.pdf 1.180Mb PDF View/Open
vykoukalová_2013_vp.pdf 55.22Kb PDF View/Open
vykoukalová_2013_op.pdf 212.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account