dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bolfová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T22:35:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T22:35:30Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23833
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky. |
cs |
dc.format |
76 |
cs |
dc.format.extent |
2148095 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project in Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with marketing communication of company Mlékárny Valašské Meziříčí, spol. s r. o. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterises the marketing communication, the apportionable parts of marketing communication mix and the plan of marketing communication. Referring to the analytical part, it copes with a study of company's internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part pro-vided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The main objectives of the project are increase customer awareness of company produkt, acquiring of new customers, consolidation of relations with existing customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29666
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|