Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kopečková, Martina
dc.contributor.author Bolfová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-10T22:35:30Z
dc.date.available 2013-10-10T22:35:30Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23833
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového mixu a plán marketingové komunikace. Následuje analytická část, která využitím konkrétních metod situační analýzy přináší studii vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se společnost po-hybuje. Byla využita PEST analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingové komunikace. Hlavní cíle projektu jsou zvýšení povědomí zákazníků o produktech firmy, získání nových zákazníků, stabilizace a upevnění vztahů se stávajícími zákazníky. cs
dc.format 76 cs
dc.format.extent 2148095 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project in Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zapletalová, Anna
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing communication of company Mlékárny Valašské Meziříčí, spol. s r. o. The thesis is divided into three parts. The theoretical part characterises the marketing communication, the apportionable parts of marketing communication mix and the plan of marketing communication. Referring to the analytical part, it copes with a study of company's internal and external areas by using the particular methods of situational analysis. The PEST analysis, Porter's analysis and SWOT analysis were applied throughout the analytical part. Information acquired from the first and the second part pro-vided important fundamental element for an elaboration of the marketing communication project. The main objectives of the project are increase customer awareness of company produkt, acquiring of new customers, consolidation of relations with existing customers. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29666
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
bolfová_2013_dp.pdf 2.048Mb PDF View/Open
bolfová_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
bolfová_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account