Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Věrnostní program pro firmu Valmont CR, spol. s r.o.
Author: Krčková, Soňa
Advisor: Dočkal, Miloslav
Abstract: Tato práce se bude zabývat zvolením nejlepšího typu věrnostního programu pro jednu z největších tabákových společností v České republice. Jde o správný výběr formy podpory prodeje tak, aby byla prospěšná nejen pro samotnou společnost ale i pro koncového spotře-bitele. V teoretické části bude popisován marketingový mix, podpora prodeje a její for-my. V praktické části práce budou pak blíže specifikovány dva navrhované typy a to věr-nostní program pomocí mobilní aplikace a program založený na otisku prstu. Metoda pomocí otisku prstu je novým pomalu pronikajícím trendem. Nese s sebou své výhody i nevýhody, které budou v této práci podrobněji rozebrány, spolu s dalšími kritérii, která s touto problematikou úzce souvisí. Nakonec se zhodnotí, zda by tento způsob byl pro zákazníky a firmu vhodným zlepšujícím prostředkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23839
Date: 2013-03-15
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 32660


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krčková_2013_bp.pdf 1.579Mb PDF View/Open
krčková_2013_vp.pdf 555.3Kb PDF View/Open
krčková_2013_op.pdf 514.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account