dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kundel, Rudolf
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:21:31Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T23:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2386
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá významem a rolí značky v soudobých marketingových komunikacích. V teoretické části práce jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o řešené problematice zejména oblasti vzniku a významu značky. Blíže je zkoumána i oblast řízení a budování značky. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu, který je zaměřen na oblast minerálních vod v České republice, hlavně pak na značku Hanácká kyselka. Marketingová situační analýza je doplněna primárními daty získanými prostřednictvím výzkumné marketingové sondy. Výstupy z výzkumu jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných skutečností je v projektové části navržena krátkodobá marketingová strategie s důrazem zejména na oblast integrovaných marketingových komunikací, která postihuje návrh komunikačního mixu, kreativní strategii i návrh rozpočtu. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
826281 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2013 |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
minerální voda
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
mineral waters
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.title |
Role značky v soudobých marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Role of brand in contemporary marketing communations |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Dissertation is dealing with the importance and role of brands in the contemporary marketing communications. In the Theoretical part there is a summary of up-to-date knowledge of the whole issue, mainly of brand inception and significance. Closely examined is the area of brand building and brand management. The Practical part consists of secondary and primary research, that is focused on the segment of mineral waters in the Czech Republic, mainly the Hanácká kyselka brand. Marketing Situation Analysis is supplemented with primary data obtained through a marketing survey. Outputs from the surveys are summarized in SWOT analysis. Based on foundings from the above mentioned activites, the Project part of the thesis contains proposal of short-term marketing strategy, highlighting integrated marketing communications, covering proposed communications mix, creative strategy and proposed budget. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2770
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|