Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka |
Author: |
Mašejová, Veronika
|
Advisor: |
Sedlačík, Jiří
|
Abstract:
|
Předmětem této bakalářské práce je sestavení komunikačního plánu pro zavedení nové produktové řady na trh, prostřednictvím teoretických poznatků získaných během studia. V teoretické části jsou vysvětleny marketingové pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se zabývá aplikováním teoretických poznatků do praxe. Cílem práce je navrhnout vhodnou kombinaci komunikačních nástrojů a pomoci tak firmě uvést novou produktovou řadu na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23893
|
Date:
|
2013-03-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
32663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account