Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013

Show full item record

No preview available
Title: Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
Author: Kaňoková, Kristýna
Advisor: Tučková, Zuzana
Abstract: Diplomová práce prezentuje projekt přípravy a realizace Mezinárodní konference marke-tingu a propagace v cestovním ruchu ? AdCamp 2013. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti kongresového cestovního ruchu, heritage turismu a následně se zabývá popisem jednotlivých analytických metod užitých v práci. Analytická část, jejíž závěry byly podkladem pro zpracování návrhu výstupního projektu, se zaměřuje na vyhodnocení předchozích ročníků mezinárodní konference AdCamp dle stanovených kritérií. Součástí jsou rovněž analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, související s jednotlivými ročníky konference. Projektová část diplo-mové práce se zabývá zpracováním programového a organizačního konceptu mezinárodní konference AdCamp 2013. Výstupní projekt je posléze podroben rizikové a ekonomické analýze. V závěru práce je zhodnocen reálný průběh konference.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23988
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Grade for thesis and defense: A 29925


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kaňoková_2013_dp.pdf 2.982Mb PDF View/Open
kaňoková_2013_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open
kaňoková_2013_op.pdf 776.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account